Recenzie (272)
Sám doma (1990)
Zábavný dětský film, který pobavý i po letech. Prostě scény se zloději dobývajícímy se do osamělého domu s jedním malým rošťákem uvnitř jsou stupidní, ale kouzelné a nezapomenutelné. Vánoce bez Sám doma už si ani nedokážu představit.
Návrat živej smrti 3 (1993)
Třetí díl už je o dost slabší. Takový Zombie Romeo a Julie. Není nad dívku prošpikovanou střepy a jehlami. Ale pořád se na to dá koukat.
Návrat oživlých mrtvol 2 (1988)
I druhý díl o zombiech, které ožívají díky vojenskému plynu se vcelku povedl. Už to není jen horor, ale objevují se zde i komediální prvky. Zábavný horor ve kterém jsou zombie už i děti. Příjemné pokračování
Návrat oživlých mrtvol (1985)
Skvělý zombie film. Oživlé mrtvoly, části zvířat, vstávající hřbitov a všude přítomné slovíčko MOZEK, MOZKY !!!! A hlavně zvláštní konec. Na tenhle filmeček jen tak nezapomenete !
Inferno (1980)
Pokračování Argentovi hororové trilogie "o třech matkách", pokračování filmu Suspiria (1977). Vyvrcholení je potom v novém filmu Terza madre, La (2007). Zajímavá hororová italská série, plná nezapomenutelných scén.
Suspiria (1977)
První díl z Argentovi hororové trilogie "o třech matkách" dále pokračuje filmem Inferno (1980) a vyvrcholení je v novém filmu Terza madre, La (2007). Zajímavá hororová italská série, plná nezapomenutelných scén.
Bláznivá vianočná dovolenka bratranca Eddieho (2003) (TV film)
Těžké zklamání, škoda že nevznikla radši další dovolená s Clarkem Griswolem a jeho rodinou. Bratranec Edie v žádném případě celý film neutáhne. K tomu na DVD vyšel jen s titulky :-( Škoda
Majster bábkar (1989)
Z počátku se mi tenhle horůrek moc nelíbil, ale postupně jsem si oblíbil celou sérii a tak i tento první díl u mě stoupnul na ceně. Loutky vraždící kvůli svému tajemství se povedly. Nejodpornější pro mě je Pijavicovka plivající odporné a velké pijavice. První tři díly u nás kdysi dávno vyšly na VHS, zbytek bohužel zatím ne. Snad se najde nějaký distributor a vydá je i u nás v ČR na DVD. A nebo se objeví digitální program zaměřený na horory - kéž by.
Kámo, kde mám fáro? (2000)
Taková zvláštní ujetá sci-fi komedie. Ale dá se na to koukat. Dokonce se připravoval druhý díl, ale nakonec to stopli.
Vreskot 3 (2000)
No, tak trojka už je úplně jiná. Ne špatná, ale jiná. A tak trochu navazuje na jedničku.