Recenzie (138)
Len Boh odpúšťa (2013)
Málo húúúlim, preto som to nepochopil. Pripravte si aspoň fľašu červeného, k tomuto filmu. Budete ju potrebovať. Ešte že je toľko filmov, ktoré som nevidel a idem si ich pozrieť.
Svět podle Lelanda (2003)
Sonda do duše mladého vypatlanca, ktorý o živote ešte nič nevie. Trefa totalne mimo a jedna hviezda za pokus tamojších hercov, spraviť z toho umelecké dielo. + hudba vo filme je otravná skoro ako muchy na hovne.
Zápisník jednej lásky (2004)
Ako napísal POMO: "Neoriginálny, ale bez chybičky sfilmovaný jednoduchý príbeh s taaakto veľkým srdcom." Mne Rachel nie je velmi sympatická, ale film je super. Klobuk dole. Gosling klasika.
Případ Elyse (2020)
Veľmi smutné.
Ešte sa môžeš vrátiť (1997)
Miestami dosť zaujímavá komická dráma, ale ku knocu vás už začne nudiť, a koniec stale neprichádza. Tie zábery z Arizonskej púšte sú však fajn.
Sabotáž (2014)
Jedna z najväčších chýb, ktorú človek vo svojom živote robí, je tá, že podceňuje ľudí.
Coastlines (2002)
Zaujímavé herecké obsadenie, s amatérskou, divnou, TV kamerou, a nezáživným pribehom, ktorý vás unudí k smrti. Ale máte aspoňže možnosť vypiť poobede v nedeľu pivo a zjseť chipsy, s pocitom, že ste nesedeli pred telkou zbytočne :).
Tajní agenti (2004)
Film s dejom fádnym, ako pohreb alkoholika.
Obchodník so smrťou (2005)
"nikdy nebojujte, a hlavne ne sami se sebou"
Avatar: Cesta vody (2022)
Úchvatná ďalšia nudná animestory, a ešte k tomu veľmi smutná. Nič nevytvorené, všetko čo sa dá je pozabíjané. Bez zmyslu. Chudáci deti, čo sa na to musia pozerať. Dúfam, že to nejak prežijeme.