Recenzie (73)
Batman a Robin (1997)
WTF ????????? Schmacher opäť zklamal. Clooney hrozná voľba, Robin.. len nafúkaný teenager, Batgirl mi tam zavadzala, Poison Ivy - len obalená do niečoho elastického, Mr. Freeze - OK a Bane..... BOMBA! BOMBA! - jediné čo vedel povedať. Skôr sa mi Bane zdal ako parôdia na TDKR. A brdavky na kostýme !!! 1* za to, že mám rád Batmana.
Ghost Rider (2007)
Oproti komiksu /ktorý je podľa mňa podpriemer) je tento film dosť podarený. Určite sa mi to zfilmované páči viac :) 65% - 3*
Hulk (2003)
Ako prvý pokus sfilmovania Hulka sa mi to zdalo trošku nad "B". V komiksových filmoch to skrátka tá psychológia kazí, ale zato sa mi to zase trochu k Hulkovi hodí. Takže je to trochu taká komiksová oddychovka a tipujem že za 3 dni si ani na tento film nebudete pamätať. 60% - 3*
Ohnivý kruh (2013)
Na film som išiel s očakávaním že dostanem niečo na štýl TF+Real Steeel vs Godzilla+Dračie vojny... a splnilo sa. Od Guillerma del Tora som dostal presne to, čo som aj čakal. Výber herco dobrý, herecké výkony suprové (hlavne Ch. Day) a soundtrack bol dosť dobrý. Ako milovník robotov je toto určite jeden z naj Sci-Fi filmov v mojom živote. 4 z 5
Krueger (A Tale from Elm Street) (2011)
Podľa mojho, asi aj zbytočne natočené. Nezaujalo. 15% - 1*
Nočná mora z Elm Street (2010)
Slabé. Však čo iné aj od remakeu čakať. Freddy vôbec nie je strašidelný ako bol Englund, hlášky nulové a štýl zabíjania tiež nie je nápaditý. 29% - 2*
Freddy proti Jasonovi (2003)
Ako crossover velice podarené. Začiatok výjavy z minulosti Freddyho bili dobré, tiež potešil aj flashback mladého Jasona + nejaké tie vtipné hlášky teenagerov = veľmi podarený nad "B" horor. 79% - 4*
Nová nočná mora (1994)
Slabééééééééééééé. Na to že Wes Craven natočil horor ktorý zmenil históriu hororov (1984), sa mi jeho posledný diel s Freddym skoro vôbec nezdál. Vraždy neprepracované, Freddy bol dosť slabý a skoro stále iba kričal. 25% - 2*
Freddyho smrť - Posledná nočná mora (1991)
Celkom zaujímavé zakončenie. Freddyho humor to má, prvá vražda bola dosť krutá (čo je len dobre :) ), tiež pobavila časť s videohrou a potešila časť Freddyho dospievania. Záver uspokojil. 65% - 3*
Nočná mora v Elm Street 5: Dieťa sna (1989)
Nuda. To jediné ma napadá. Výkon hercov je OK, ale Freddyho hlášky a štýl to už trochu stratilo a hlavne vraždy sa mi skoro vôbec nezdajú prepracovné. 25-30% - 2*