Recenzie (1 100)
Blade Runner 2049 (2017)
Pekvapive kvalitni pocta puvodnimu filmu vcetne fyzickych scen a triku, postradajicich tak pocitacovou "umelohmotnost" prostredi... Nadherna hudba, interiery, nasviceni i kamera... a ani ten pribeh zcela nezklame... daleko lepsi film, od jinak oblibeneho rezisera, nez jsem se obaval ;)
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Technicky dobre, ale celkove az prilis patosu, zpomalovacek a mozna az zbytecne prvoplanovite rezniciny...
Twister (1996)
Film ve kterem se snad vsichni chovali jen jako ujeceni idioti... to se nedalo vydrzet... :oT
Päťdesiatka (2015)
Skvele az hvezdne obsazeni, hezka kamera i prostredi... Do cca prvni tretiny filmu jsem byl skoro az nadseny a kralovsky se bavil, ale pak to zaclo znatlene upadat, zpomalovat a co do kvality deje/scenare moje nadseni na lepsi ctyri hvezdicky razem slo o stupen dolu. Nicmene jako rezijni debut Vojty Kotka je to slusny prislib do budoucna *palec nahore* ;)
To (2017)
TohleTO se povedlo, film dokaze jak (vy)desit tak pobavit, tak zaroven i ozbrazit kouzelne odlehcenou atmosferu a pocity z doby konce 80'tek. Pro mne o to poutavejsi, ze hrdinove byli v podstate ve stejnem veku jako ja v te dobe a proto jsem ocenil i veskere dobove detaily vcetne hudby, arkadovych her, obleceni atd. Jen netusim, jak si pripadne pokracovani zachova tuhle kvalitu a ingredience, kdyz doba pokroci a hrdinove patricne zestarnou dospeli.
Nová holka (2011) (seriál)
Veskere vtipy vesmes trapne a herecke obsazeni dost nesympaticke vcele s pro mne protivnou Zooey Deschane... Sitkom u ktereho se bohuzel ani jednou nazasmejete ba dokonce ani neusmejete... *palec dolu*
Moderná rodina (2009) (seriál)
Jako u naprosté většiny sitcomů, první série výborné pak postupně klesající kvalita: U posledních sérií převažuje už trapnost nad humorem. Některé díly a ftipy jsou tu skvělé, jindy je to jen opravdu trapné nebo "poučné", takže opravdu celkově jenom lepší průměr.
Taká normálna rodinka (1971) (seriál)
Takova Ceskoslovenska klasika, kterou zna snad kazdy... :_)
Hra peňazí (2016)
Unos provedeny zoufalym clovekem v primem prenosu, to tema tu neni zdaleka poprve a ikdyz to neni spatne nejde rozhdone o nijak strhujici nebo nejlepsi zpracovani tematu ikdyz hvezdne obsazne...
Casanova (2005)
Vcelku povedena a dobre obsazena taskarice o nejznamejsim svudnikovi historie.