Posledné recenzie (112)
Ještěr (2023)
Je to jako taková jedna slabší série Temného případu nacpaná to jednoho delšího pomalého televizního filmu. Za mně tomu ve všech ohledech trochu něčeho chybí - atmosféra, napětí, překvapení - a i ty herecké výkony jsou dobré, ale rozhodně ne famózní.
Flash (2023)
Trochu old school, ale za mě výborný. Vtípky i vážné scény fungují mnohem líp než v posledních sračkách od Marvelu. Řek bych, že pokud pamatujete Batmana s Michaelem Keatonem a líbil se Vám a naopak nelíbí se Vám poslední výtvory od Gunna, bude se Vám líbit i Flash a naopak.
Vír (2022) (seriál)
Ze začátku dobré a charismatické, ale postupně se z toho stává debilní červená knihovna.