Recenzie (62)
Leto s kovbojom (1976)
Miluju Víznera! Tady byl s přehledem nejlepší!
Natália (1957)
Nádherný příběh a krásně natočený. Prožívala jsem úplně všechny emoce. Je to strašně moc ze života, strašně realistické, úplně jen člověk pokyvuje hlavou nad tím, jak je to přesné. Myslím si, že každý ve svém životě byl minimálně jednou buď na jeho místě nebo na jejím. Kdo ano, tak bude při sledování určitě prožívat ty stejné emoce jako já.
Brigitte Bardotová - nepochopená (2013) (TV film)
Je tu pár moc pěkných záběrů a fotografií, takových co jsem nikde a nikdy předtím neviděla. Ale jako dokument se mi to vůbec nelíbilo, a komentář mi přišel velmi špatný. Bylo to spíš jako koukat na názor nějakého novináře na ní, než jako dokument o ní.
Puberťáci (2011) (seriál)
Tohle opravdu nebylo nezbytné. Nechápu proč dělat něco existujícího "ještě jednou" (a hůř)?
Skins (2007) (seriál)
Hlavně první generace!
The Worst Witch (1986) (TV film)
Legendární Tim Curry a jeho písnička! Jinak film moc nepobaví, spíš dokonce nudí.
Three Men in a Boat (1975) (TV film)
Miluju tu knihu, a jako film to udělali krásně, a skoro ještě přidali na vtipu!
Kniha snů (1996)
Tenhle film je jako pocit v horečce. Viděla jsem to kvůli Ewanovi, ale nevím jestli toho teď i trochu nelituju.
Intimita (2001)
Na mě je tohle příliš! Je to něco co se mi sledovat nechce, a dalo by se to udělat mnohem decentněji, i kdyby chtěli film postavený na "řeči těla" - tutíž, nepotřebujeme ani mluvit, aby diváci poznali emoce, které právě ony postavy mají atd atd. Chápu záměr, ale nelíbí se mi. Je to praštěný, provokativní nápad. Dá se natočit i intimita bez těchto detailů! Jinak co se týče děje, tak se mi to na druhou stranu líbilo. Chápala jsem je. Rozuměla jsem tomu, a bylo mi až líto jejich životů.
Vesnická aféra (1995) (TV film)
Dnes už se takový příběh zdá celkem ohraný, a pojetí tak trochu retro, ale bylo to krásně decentní, a výbornou Kerry Fox bych mohla sledovat pořád! Byla tu opět úžasná.