Recenzie (1 042)
Po stopách vraha (2021)
Willise mám rád a přál bych mu na starý kolena ještě nějakou pecku v hlavní roli. Tady není ani jedno. Bruce tady hraje tak pátý housle, je rád, že vyleze z auta a jeho postava kdyby nebyla, nic by se nestalo. Film není ani trochu napínavý, ani akční, vrah je známý skoro od začátku a kvalitou to zapadá tak na osmou večer k Jardovi Soukupovi na Barrandov.
Zátopek (2021)
Za bravurního a neskutečnýho Neužila hvězda navíc.
Moonfall (2022)
Hrozná slátanina. Vychýlení měsíce, nouzový vyslání astronautů pro záchranu lidstva - to beru. Ale kurva, ta technologická forma života, která útočí na lidi mě dostala až tak, že jsem to v polovině měl chuť stopnout. A měl jsem to udělat, protože ta druhá linie s potomky astronautů byla snad ještě horší. Pro mě totálně nekoukatelnej film až do konce.
Jižní vítr (2018)
Hodně kvalitní gangsterka ze Srbska o jednom ukradeným mercedesu, kterej spustí lavinu zla.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Stejně jako v seriálu, i tady je spousta nezapomenutelnejch hlášek, u kterejch jsem se s chutí zasmál a o to u komedie jde.
Predátor: Korisť (2022)
Za mě to strčilo do kapsy Predátora s Arnoldem i Gloverem dohromady. Apačové, divoká příroda, medvědi, pumy - šlo mi to pod nos líp, než tuny vystřílenejch nábojů a komando zabijáků.
Notre-Dame v plamenech (2022)
Tak já nevím, jak moc tohle bylo natočený podle pravdy, ale jestli třeba jenom z poloviny, tak potěš koště. Chvilkama jsem měl pocit, že sleduju výjezd hasičů k dýmovnici na fotbale a né k požáru symbolu Paříže. A to si opravdu nepamatoval jedinej člověk, kterej měl klíč k trezoru s trnovou korunou, třímístnej kod jo ?
Iná svorka (2021)
Téma zpracovaný už milionkrát, takže nic novýho, kromě toho, že tentokrát film vyšel z Madarska. Ale celkem zajímavá hlavní dvojice, sedělo jim to spolu.
Třináct životů (2022)
Vím, že se něco takovýho stalo, ale nějak mě to minulo a jsem vůl, že jsem si přečetl na wiki, jak to všechno dopadlo a okradl jsem se tím o větší napětí a filmu tím možná ubral pátou hvězdu, Dost realisticky natočený, ti potapěči byli neskuteční borci, ale klobouk dolů i před těma malejma klukama - dřepět někde ve tmě 18 dní, to si nedovedu vůbec představit.
Ostreľovač. Biely havran (2022)
Slušná propaganda pro ukrajinský lid, jak jejich hodní a správní vojáci zabíjí zlý rusy. Když to dám stranou, nejlepší z filmu je výcvik, to se celkem povedlo, špatný nejsou potom ani válečný scény, ale spíš mi to místama připomínalo sestřih nějakejch akcí na youtube - 55%.