Recenzie (699)
Elitní povídky: Carla Samuel - 3. část (2021) (epizóda)
Překvapivě mě ze všech shortstories tohle balilo asi nejvíc. Celkově mě všechny 4 hodně potěšily, taková série krátkých rozpomínacích bonbónků před novou sérii, bylo to celkově fajn.
Stratený svet - The Journey Begins (1999) (epizóda)
Tak tohle je po všech stránkách tak strašně špatný, že to nepůjde ani jako kulisa k práci.
Invázia - The Last Wave Goodbye (2006) (epizóda)
Na tohle jsem čekal 22 dílů? Jděte do háje ...
Božie mlyny - Ázijská ruža - zlomená kvetina (2021) (epizóda)
Dějově špatný, těch nesmyslů už tam prostě bylo moc. Přidávám hvězdičku za situace, kdy jsem se od srdce zasmál, což bohužel občas byůa místa, kde to Hřebejk nezamýšlel, třeba hláška s patologem, co ten posudek napíše tak, jak je potřeba....
Záhadný lovec - Epizoda 1 (2020) (epizóda)
Překvapuji sám sebe, ale mě tahle korejská věc nakonec docela bavila. Postavy jsou fajn, pžíběh bude nejspíš ujetej, ale jako zábavná odpočinkovka by to mohlo fungovat.
Střecha smrti - Tomuhle světu prostě nerozumím (2021) (epizóda)
Nic jsem nečekal a docela mě to bavilo.
Zoey's Extraordinary Playlist - Zoey's Extraordinary Mother (2020) (epizóda)
Teda nevím, co je morbidnější, jestli vybírání rakve nebo to šíleně dokonalý a šťastný prostředí softwarového korporátu.
Zoey's Extraordinary Playlist - Zoey's Extraordinary Silence (2020) (epizóda)
No asi tak, tohle bylo super.
Creepshow - Model Kid / Public Television of the Dead (2021) (epizóda)
První série byla pro mě dost zklamání, první dvojdíl druhé docela potěšil a místy pobavil. Ikdyž iluze stran dalších dílů si moc nedělám.
Creepshow Animated Special (2020) (TV film)
Animovanej speciál pobavil mnohem víc jak celá první řada, která byla spíše špatná než dobrá. Vizuál sice nic moc, ale děj a vypravěči to bohatě vynahradili.