Posledné recenzie (89)
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Vtipne. Napinave. Poutave. Akcni. Super
Avengers: Endgame (2019)
Tak jsem se tesila na posledni dil a stal za nic 🤦♀️. SPOILER:Proc vsude cpete cestovani casem? Akorat tam nasekate spousty chyb. Stacilo jednou. Oproti predeslemu dilu ktery byl fakt nabuseny byl toto jen zmatek. Zklamani.
Brightburn (2019)
Nudny to nebylo, nechutny akorat, takovej malej trochu jinej asperger 😁. Konec kterej necekate, a Billie E. to zabila.