Recenzie (24)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Ja sa zdržím dlhšieho komentára ale zároveň chápem, že je veľa čo povedať k tejto anime. Dokonalý príbeh, zápletky a charaktery postáv ma oslovili 5*.
Mission: Impossible 3 (2006)
Perfektný akčný thriller a Tom Cruise. Žiadna nuda, žiadne zbytočnosti len plynulý napínavý dej.
Pochovaný zaživa (2010)
Nepríjemný boj o život v originálnom koncepte 4*.
Obchodník so smrťou (2005)
Výborný nápad ako zobraziť aspoň s časti skutočné dianie vo svete.
One Piece (1999) (seriál)
Neviem čo mám proti One Piece ale zrejme to nie je môj typ. Nepociťujem žiadny rešpekt ani zimomriavky a to mi u anime rozhodne chýba.
Ctihodný občan (2009)
Vynikajúca dráma s originálnym scenárom o pomste.
Insidious (2010)
Dobrý nápad ktorý je ale podľa mňa totálne zle spracovaný. Druhá polovica filmu v ktorej je otec Doltona na komickom tripe ma mala donútiť smiať sa? Teraz neviem lebo v popise filmu vidím žáner Horor/Thriller. Trošku prekvapivý koniec ktorý ale pre mňa nemal skoro žiadny efekt keďže ma druhá pólka filmu vyviedla z hororovej atmosféry. Tak som sa tešil na horor a na začiatku to vyzeralo, že to budú 4 hviezdy no nabralo to "astrálny smer" ktorý je z môjho pohľadu spracovaný skôr smiešne ako hrozivo.
Kronika (2012)
Štyri hviezdy za "reálnejšie" reakcie na získanie nereálnych schopností to sa nevidí často.
Sherlock (2010) (seriál)
Silný seriál po všetkých stránkach. 1 séria 4/5*, 2 séria 5* a na príchod tretej sa neviem dočkať.
Vedľajšie účinky (2013)
Dobre vymyslené no miestami nudné a nezáživné.