Obľúbené filmy (10)
Sedem (1995)
Prekliaty ostrov (2010)
Temný rytier (2008)
Rýchle a plynulé tempo filmu ktoré udrží divákov napätých až do konca. Perfektne zahraný Joker v perfektnej réžii Nolana a hudbe Zimmera. Snáď najlepší Batman všetkých čias.
Klub bitkárov (1999)
Nehanební bastardi (2009)
Divoký Django (2012)
dvoj a pól hodinová westernovka od ktorej nejde odtrhnúť zrak pretože aj ten "najobyčajnejší" rozhovor je v tejto tarantínovke zaujímavý. Jednoduchý dej v ktorom je vidieť quentinove filmové črty a kreativitu plus pre mňa dokonalé herecké obsadenie robí tento film 5 hviezdičkovým. To sa stane keď sa stretnú perfektný herci a režisér. Viac k tomu ani povedať netreba.
Skrytá identita (2006)
Zlo (2003)
Prvotný strach (1996)
Oscaruhodný Edwart Norton podľa mňa v priemernej dráme mi doslova vyrazil dych. Jeden z mála filmov ktorý sa oplatí pozrieť len kvôli niekoľkým scénam celý. Jeden z mojich top 10 filmov.
Saw: Hra o prežitie (2004)
Hra o prežitie ktorú by som nikdy nechcel hrať. Skvelý a originálny scenár. Najlepší horor/thriller aký som kedy videl 5*.