Recenzie (208)
Čierna labuť (2010)
Nechat film, na který jsem se těšil a očekával ho s netrpělivostí, dva roky u ledu asi mělo svůj význam a já jsem nakonec nebyl zklamaný. I když jsem od začátku tušil, co a jak se bude asi mít, stejně mě kažou scénou Černá labuť překvapila.A Aronofskyho přísuny podstatných informací byly výborně načasované. Prostě v zimě jdeme krmit labutě.
Macík (2012)
Nebýt toho debilně amerického konce dal bych 5* . I když za mejdan s koksem a bitku s Mingem a jeho husou bych snad dal i 5*. Škoda konce jinak celý film sranda.
Iron Sky (2012)
Nechápu jak jsem se mohl při tak debilně inteligentní zápletce takhle pobavit. Triky za pár "éček" a film vypadá skoro jako amíkovský "blockbástr",přičemž by tohle amíci vymyslet nedokázali.A když by to dokázali, nakonec by to zvorali a stálo by to za ..... . Film u kterého se nemusí přemýšlet, a zábava plyne. :o)
Rambo: Do pekla a naspäť (2008)
Tady prostě lítá všechno. Kulky, granáty, šípy, kusy těl, .... Stalonic se v důchodu pěkně vyřádil. Je vidět, že důchodci maj prd co na práci.
Vybíjaná: Choď do toho na plné gule (2004)
Vtipná parodie na sportovní filmy. Ben Stiller je můj oblíbený komik a ve své roli to opět potvrdil. Byl to on na koho jsem se těšil celý film.
Čarodejov učeň (2010)
Nepřekvapí,ale zároveň ani neurazí.
Mníchov (2005)
Mnichov se rozjede úžasnou rychlostí, ale asi tak v půlce mui dojde šťáva a jeho rychlost při dojezdu nemá ani na důchodce s francouzskejma holema. Kratší stopáž by asi mnohé vylepšila. Hold někdy méně znamená více.
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Konečně někdo navázal na starou dobrou akční klasiku. Kluci se neopakují, naopak mají svůj vlastní styl a to se mi líbilo.
Big Lebowski (1998)
Film má nepochybně svoje kvality.Dobře jsem se bavil, ale když vidím to hodnocení, asi mě větší část geniality tohoto filmu minula. Třeba změním názor.
Stoupat jak dým (1978)
Ale chce to před tím brko :D