Recenzie (42)
Disaster Movie (2008)
je to sice dalsi takovy brak mezi filmy,ale nasmeje se clovek u toho.navic musel semdat 5 aby tu nebyl samy odpad :)
Temný rytier (2008)
Rozhodne nejlepsi film v tomto roce.Pokracovani Batman Begin vubec nezklamalo v zadnem bode.Naprosto skvela akce,velice napadite a i pomerne dost dlouhy pribeh.urcite se vyplati jit na to do kina.
Demolátor (1993)
Tenhle film sem videl hodnekrat a pokazde me pobavil.
Rocky IV (1985)
Fascinujici podivana,souper o hlavu vetsi jak on,svaly taky bych rek a presto dokazal takovou horu sundat.Hudba u tohohle dilu je naprosto skvela,da se poslouchat porad oproti ostatnich dilu
Vesmírne gule (1987)
Tuhle parodii jsem videl u X-krat uz jako male decko a pokazde me dokazala pobavit,i tedka po dlouhe dobe co jsem ji nevidel porad se mi libi a vzpominam na ty mlade krasne casy:)) Rozhodne doporucuji vsem,a neni nutnosti znat Star Wars jak vetsina rika,ale je pravda ze vic se nasmejete pokud znate puvodni verzi :D
Ja, robot (2004)
Velice strhujici a akcni scifi a poradnou davkou paradnich efektu,nemam nic co bych tomu filmu vytkl
Nezvestní (2004) (seriál)
Podle me nejkvalitnejsi serial vsech dob.Zacatecni dily jsou trosku horsi ale potom se to rozjede a uz se to nezastavi.Napeti je temer kazdy cely dil.Hlavne 2.serie se mi obzvlaste libi.
Priatelia (1994) (seriál)
Tenhle serial je podle me klasika,neda se tomu nic vytknout.Nejvice se mi ovsem libi milostny vztah mezi Racher a Rossem:-)
Traja cudzinci (2008)
Zajimavy horor,rozjizdelo se to slusne uz od zacatku a pribyvalo dost napeti,ale trosiku me zklamal zaver filmu.Myslel jsem si ze to dopadne dobre nebo bude vic vysvetlena pointa filmu.Urcite byl i puvodni zaver filmu zajimavy ale trosku to zamrzi.Jinak mohli ukazat obliceje do kamery kdyz si sudavali masky,ktere mohli vysvetlit nektere veci.
Kung-fu frajer (2007)
U tohohle filmu sem se dobre bavil.byla to trosku kravina,ale velice dobre pobavila.Urcite stoji za podivani:)