Obľúbené herečky (10)
Giallo královna! Já žasnu nad touto neuvěřitelně krásnou a charismatickou brunetkou, která ve svých 16ti letech vyhrála v soutěži krásy a poté to zkoušela jako fotomodelka. Debutovala v nenáročných lehce erotických komediích (fraškách) ale až italské giallo a režiséři jako Sergio Martino, Mario Bava, Guliano Carnimeo, Andrea Bianchi, Umberto Lenzi a Ruggero Deodato, ji dali tu největší příležitost ze všech, aby všem pochybovačům ukázala a dokázala kolik je v ní ukryto talentu (i pro dramatické role), a že to není jen herečka pro lechtivé italské komedie, i když nepochybně i lehce komediálním talentem tato diva oplívala. TOP role: Strange Vice of Mrs. Wardh, Case of the Bloody Iris, Five Dolls for an August Moon, All the Colors of the Dark nebo Strip Nude for Your Killer.
Velmi zajímavá a výrazná herečka, původem s Brazílie. TOP 3 filmy : Don't Torture a Duckling, A, Lizard in a Woman's Skin a Benátský anonym.
Jedna z předních dnes už kultovních eurohereček exploitation kina, krásná a nesmírně zajímavá EuroBabes, původem z Čech (Liberec), přední hvězda giallo detektivek, poliziesco filmů, nebo lechtivých taliánských komedií, co se ženské role týče. TOP filmy "Milano Calibro 9", "Don't Torture A Duckling", "Ricco" nebo "Cry of a Prostitute"
A že jí to slušelo že? Ale nesměla mít krátké vlasy:-) Top role; "Objectif 500 millions", "Diabolik", a "Beast with a Gun".
Pohledná to řekyně. Top filmy : "Zombi 2", "Senza buccia" a "Dedicato al mare Egeo".
1, La, Residencia 2, Cosa avete fatto a Solange? 3, Living Dead at Manchester Morgue.
70s NO.1 exploitation sexybabes!
Jedna z předních Eurokultovních hvězd 70s exploitation kina . Hrála všecko možný, už od poměrně útlého věku (16 let), převážně v eurohororech, giallech, spaghetti westernech, pro mne zajímavá zhruba tak od konce 60s a počátku 70s let, kde odehrála patrně své nejlepší role, ať už pod vedením Jesuse Franca, Fernanda Di Lea, Silvia Amadia nebo Joea D'Amata. Respect!
Polanského druhá žena. To co předvedla v Hořkém měsíci, mi bohatě stačí na to, mít ji tady:-)
Patty Shepard
Najlepšie filmy:
Ak sa nahneváme, budeme zlí (1974)
Là dove non batte il sole (1974)
Můj milovaný vrah (1972)