Recenzie (96)
Let votrelca (1991)
Dokonalé to tedy není,vidět se to dá,to ano,ale jen jednou.
Zázraky přírody (2009) (relácia)
Docela zábavné i poučné jen ta Žilková to kazí.
Televizní noviny (1994) (relácia)
Spíš drbárna a Černá kronika.
Janine: Extreme Close Up (1996)
ono pornofilm je přece taky film a mnohdy docela k vidění
Tajemství řeči (1969) (seriál)
Pamatuji si tento pořad,Karla Pecha i Šimako,bylo to skvělé,tohle dnes už nikdo nesvede.
Hrozba z nebies (2008) (TV film)
Náhodou velmi příjemné překvapení,člověk se zasměje,taková prča se hned tak nevidí.
Water Power (1977)
Docela humus,spíš než erokrimithriller instruktážní film pro pacienty před operací.
Traja mušketieri (2011)
Je to fajn,ale počkám si na sci-fi Babičku.
Počiatok (2010)
Složité jak dvoják žebř, inu vymyslet a ztrikovat lze mnohé,nic pro mě.
Invázia trifidov (2009) (TV film)
Ultrablbost -slátanina o vražedných tůjích.