Recenzie (17)
Rok v polabském lužním lese (2017) (TV film)
S několika chybami.
Biele Karpaty - Kráľovstvo strážené Vršatcom (2013)
Velmi povedeny dokument jak po strance obsahove,tak i filmarske a esteticke. Pokud chcete pochopit,co se v nasi soucasne krajine deje,vrele doporucuji
Foxtrot (2017)
Pro me nekonzistentni,misty az prilis absurdni. Mela jsem velka ocekavani,proto castecne zklamani.
Ženy na pokraji nervového zrútenia (1988)
Bohuzel...ani po shlednuti tohoto filmu se ze me fanousek Almodovara nestane...ale nelituju a budu zkouset dal :)
Daj mi tvoje meno (2017)
Film,ktery me naprosto pohltil.
Život s chladnou krvou (2008) (seriál)
Nesmirne poutavy nahled do sveta obojzivelniku a plazu. V prvnim dile uzasne zabery namluv krokodylu morskych, trpelivost kozatky i neuveritelna skala madagaskarskych chameleonu. Take se mi libily ukazky dokumentu nataceneho na Madagaskaru v sedesatych letech. Uz se tesim na zabky!
Planéta Zem - Púšte (2016) (epizóda)
Kazdodenni boj o preziti,neuveritelne tezke podminky a jeste vice neuveritelna zarputilost poustnich zvirat. Co se mi libilo nejvic? Asi lov netopyra a potom gekon
Planéta Zem - Džungle (2016) (epizóda)
Rozhodne nejbarevnejsi dil. A pro me asi nejkrasnejsi. Nektere zabery jsou opravdu unikatni a clovek zustava zirat s otevrenou pusou...
Planéta Zem - Pohoria (2016) (epizóda)
Tento dil doklada, ze i vysoko v horach se dennodenne odehravaji velka dramata. Zaroven se clovek bavi pri pohledu na drbajici se medvedy, tancici plamenaky a odvazne krkavce, kteri se snazi vypudit orla od sve koristi...
Planéta Zem - Season 2 (2016) (séria)
Nezbyva nez vzdat Siru Davidu Attenboroughovi hold a podekovat za dalsi nadhernou dokumentarni serii