Recenzie (37)
OSS 117: Ztracen v Riu (2009)
No co k tomu dodat.... snad jen jedno slovo - ubohé
Trio z Belleville (2003)
Opravdu originální pojetí a animace
Rozprávky bratov Grimmovcov: Zlatá priadka (2009) (TV film)
Docela pěkná německá pohádka ale dávám o* míň za toho opravdu trapného skřeta Rampelníka
Upírske denníky (2009) (seriál)
Tomuto seriálu dávám tak 5%. Zatím jsem četla 1. a 2. díl knižní formy a už od prvního dílu tohoto serálu se mi nelíbí, jak je to všechno celé jinak. Nejspíš nemohli seriál natočit úplně přesně podle knihy, ale tahle překopávka je i na mě moc. Škoda. Mimochodem dokázala jsem se podívat jen na 6 dílů první série ale dál už jsem opravdu nemohla..
Vetřelci a lovci - Užij si se psem (2012) (epizóda)
no jo igi B. opět nezklamal. Na ty jeho bláboli jsem čekala. Mě se tento seriál líbí z toho důvodu, že se todle opravdu může stát i vám. Poslední díl teda byl už slabší, ale i tak 60%.
Aladin a kráľ zlodejov (1996)
Aladin dvojka mě nijak nenadchla a v trojce to opravdu zachraňuje džin, kterýmu dávám o * víc.
Muži v bílém (1998) (TV film)
Obdivuju ty, kteří to vydrželi do konce. Je to odpad odpadu a po 20 minutách jsem to vypla a radši si pustila lepší film.