Recenzie (37)
Snehulienka (1997)
Opravdu originální pojetí "milé a hodné Sněhurky" s boží královnou, které ruplo v bedně a začala čarovat. A ti "milí trpaslíci", mají Sněhurku (Lilli) tak rádi...... Jen to nepouštět dětem :-) 60%
Medzi životom a smrťou (2007) (seriál)
Byl by to dost zajímavý dokument o lidech, kteří měli v životě dost velký štěstí a unikli smrti. Ale bohužel. Všechny tydle USA dokumenty jsou na jedno brdo a nejvíc mě štve, že tam některý věty a záběry opakujou stále a stále dokola. Proboha to jsou ti amíci tak natvrdlý, že jim to v dokumentech musej stále omílat?!!!! Škoda :-( 30%
V mene spásy (1996)
Podle oficiálního textu distributora i uživatele videofil mají tři samosoudci pocházet z minulosti. Kdo ale viděl film, tak ví, že byli z budoucnosti (což i zaznělo přímo ve filmu) a přišli změnit minulost.
Veneno para las hadas (1984)
Film je dle mého zbytečně moc dlouhý a chvílema o ničem. Ale konec filmu to alespoň vytáhl na 2*. Jojo balamutit malý holky se nevyplácí.
Na houby (2011) (relácia)
U mě by tento pořad mohl být klidně na 3* možná i na necelý 4*, ale bohužel mi tento pocit hodně kazili A. Goldflam a J. Polášek. Kdyby se tam nechovali jak uřvaný otec věčně nadávající natvrdlému synovi a uváděli to normálně (nebo nejlépe kdyby to uváděl někdo jiný), tak by to bylo fajn. Ale takhle mě to dost zklamalo.
Dinosauři (2009) (seriál)
Mohl by to být pěkný dokument, nebýt těch stále dokola se opakujících scének a vět. Dokumenty o saurech mě odjakživa zajímali, ale tohle mě hodně zklamalo.
Na brehu (2000) (TV film)
Námět by mohl být zajímavý, ale je to zbytečně moc dlouhé a nudné a takové nijaké.
Seconds Apart (2011)
Český překlad - Rozděleni vteřinami
Alois Nebel (2011)
Dle mého na české poměry skvělá animace a co se týče děje, ten tam podle mě byl taky. Trochu temný a skrytý, ale byl tam. U mě 100%.
V říši víl a skřítků (1999)
Nebýt té dvojí animace, byl by to pěkný příběh. 30%