Posledné recenzie (164)
Invalid (2023)
Je to jazda! Jazda, ktorá nespomaľuje, pevné stojí na štyroch kolesách! Graduje a pridáva ďalšie nápadite hnacie motory v podobe fórov, ktorým sa zasmejú všetci, lebo sú zo života. Hološka je sám sebou, autenticky predáva cholerika, ktorému divák má šancu porozumieť a nadávky sú súčasťou charakteru. Slovákom sa podarilo nakrútiť taký slovenský Podfu(c)k aaa žasnem ako drží pohromade a nemá slabé momenty. Konečne žánrový film pri ktorom sa dá oddýchnuť a nemám problém si ho pozrieť opäť. 85%
Smrtihlav (1998)
Nechápem že som tento film ešte nevidel. Smrtihlav ma v sebe toľko spoločného čo Matrix. Jediný problém čo tento film má je tempo. Strašne sa to niekam ponáhľa. Svoje doznenie scén ma strašne uponáhľané a tým pádom je to nevýrazné. Hudba tu hraje taktiež druhé husle. Čo však oceňujem je že film sa snaží byť odvážny a na svoju dobu je revolučný v rámci podania. 75%
Vtelenie zla (2021)
Celý príbeh je v prvej tretine filmu dosť priehľadný, a predsa ma to bavilo dokonca pozerať. Oceňujem akou ľahkosťou niektoré scény sú prezentované. Jedno je však isté, ak nebudete na podobnej vlne ako režisér, môžete ľahko stratiť nervy a v polovici to vypnete. Taká príjemná oddychovká a spomedzi hororov jeden z tých viac podarených.