Obľúbené seriály (10)
Broadchurch (2013)
První série ****, druhá ***** a ještě teď mám husí kůži. Briti holt umí a skot Tennant je prostě boží.
Babylon Berlín (2017)
Endeavour (2012)
Objev roku co se seriálů týče. Zajímavě řešené příběhy, Oxford v 60. letech, skvělé obsazení a muj nový crush Morse :)
Most (2011)
Hodně drsná a hodně nevybíravá krimoška ve stylu True Detective / Sedm. Hereké výkony snad ještě lepší než tam. Zamrazilo do morku kostí. Konec masakr. Asi už ani nemám slov. **** + (půlka za design nábytku) co měl Martin doma