Recenzie (12)
První krok (2009) (seriál)
WTF???
Na vlásku (2010)
Parádní pohádka nejen pro děti. Jenom mě trochu mrzí ten konec, protože ty dlouhé vlasy Rapunzel slušely mnohem víc.
Takí sme boli (1973)
4* za to, že jsem na konci brečela, no k dokonalosti tomu něco chybí. Možná kdyby tam bylo míň sentimentu.
Pán zverov (1999) (seriál)
Zas tak špatný seriál to nebyl a navíc v něm bylo plno pěkných zvířat a přírody.
Fighter (2010)
Jenom kvůli Christianu Baleovi jsem se dodívala do konce a dala 3*. Neuvěřitelně nudný film plný naprostých idiotů.
Angličtina - Extra (2003) (seriál)
Extra odpad!
Skutočná guráž (2010)
Nebýt úplného konce, dala bych víc (80%).
Let's Dance 3D (2010)
Naprosto zbytečný film. Hrůza.
Odpočítávání (2010)
Byla jsem napnutá celou dobu a dočkala jsem se výborného konce. Jenom nechápu český název, ale to už je kapitola sama pro sebe.
Máj (2008)
Pro mě to nezachránil ani Tříska s Javorským. Bohužel, protože stačilo dořešit obsazení i jiných rolí.