Recenzie (5)
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Pro mě je Argo jeden z nejlepších, ne-li nejlepší film za uplynulý rok, o kvalitě filmu vypovídá i to, že je ověnčen několika cenami. Snímek vychází ze skutečné události. Affleckovi skládám poklonu za skvěle odehranou roli i povedenou režiji, velmi mile mě překvapil, jelikož ho znám jen z béčkovích filmů a komedií.
Okrsok 13 (2004)
Snímek který vás vtáhne do světa parkouru a kterým provází sám ''zakladatel'' a mistr parkouru David Belle. Z Francouzské produkce již na svět vypluli jiné filmy zabívající se parkourem (Yamakasi, Yamakasi 2). Okrsek 13 je plný akce, sídliště, aut, zbraní, policie a hlavně Parkouru. Stojí za shlédnutí.
Gran Torino (2008)
Clintova klasika pojednávající o předsudcích, rasismu, a násilí. Film který by měl určitě každý vidět. Konec byl celkem předvídatelný, nic méně snímek je to vážně úžasný, stejně jako Eastwoodovi další díla.
21 Jump Street (2012)
Bavil jsem se celou dobu, prostředí střední školy nádherně zapadá. Spojení Channing Tatuma a Jonah Hilla je naprosto geniální :) Ty dva se navzájem doplňují. Tato akční komedie je určitě jedním z nejlepších počinů toho žánrů poslední doby.
Stoupat jak dým (1978)
Jedinečná, Americká, a huličská old school komedie. První ze série Cheech a Chong filmů a dle mého názoru také nejlepší, ani druhý díl nebyl špatný, ale třetí a čtvrtý šli s kvalitou z kopce. Klasické dobrodružství dvou huličů které inspirovalo pozdější komedie jako třeba ''Zahulíme, uvidíme''.