Recenzie (201)
Abbey Road: Live (2006) (relácia)
Více než kvalitní hudební pořad, se závanem aury jednoho z přelomových míst hudební historie, se skvělou kamerou a neméně skvělým zvukem. On an Island od Davida Gilmoura byla vážně lahůdka.
Abbey Road: Live II (2009) (seriál)
Minimálně stejně tak kvalitní jako první série.
Air: Zrodenie legendy (2023)
Tangerine dream – Love On A Real Train (Risky Business, 1983). Osmdesátky, hudba a scénář. K dokonalosti chybí už jen to, aby se točilo na film.
Ajťáci (2006) (seriál)
Skvělý anglický humor z netradičního prostředí.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Suit Up!
Amazing Spider-Man (2012)
Zbytečné, prvoplánové, účelové.
Americká krása (1999)
Aniara (2018)
České dráhy a kino Hvězda Space Industries. Jeden z nejdepresivnějších filmů dekády. U posledních dvou časových oken vyloženě mrazí.
Animatrix: Poslední let Osirise (2003)
Díky své výtvarné stránce, věrně kopírující původní filmový svět, nejlepší epizoda Animatrixu. V roce vzniku (2003) určitě CGI špička a ve srovnání se zde často vzpomínaným FF také jasný vítěz (i když je to trochu nefér srovnání). Animace a všechny exteriérové (anorganické) záběry z povrchu jsou v podstatě stejně kvalitní jako trikové záběry z druhého a třetího dílu ságy.