Recenzie (7)
Gakuen mokuširoku: High School of the Dead (2010) (seriál)
Škoda že to má jen 12 dílů je to úžasné!Předčilo to mé očekávání! Miluju zbraně,krev a ecchi žánr takže rozhodně 5*
Príliš dlhé zásnuby (2004)
Občas v tom všem byl trochu chaos,ale ke konci filmu už se to trochu všechno vyjasní. No,hledání Manecha bylo hodně zdlouhavé,o to víc jsem se těšila na konec.Ten bohužel nebyl tak skvělý jak jsem si ho představila. Manech sice přežil,ale jestli jsem dobře pochopila,tak utrpěl ztrátu paměti a Matyldu si nepamatoval,takže konec byl takový suchý. Ale jinak moc pěkný film,místama jsem se pobavila :)
Gejša (2005)
Nádherný film,hudba tak stejně. Nemůžu si ho vynachválit,vřele doporučuji.
Ladíme! (2012)
Úžasný film! Viděla jsem ho 3x a asi ho zkouknu i po čtvrté :D ! Sympatičtí herci a dobrá hudba,co víc si přát ? :D
Spring Breakers (2012)
No čekala jsem něco víc... Děj se mi zdá o ničem,co pět minut někdo řekne "spring break" a když potkají toho Aliena tak asi 10 minut filmu jsou u něho doma a on dokola říká "podívejte se na mý sračky" ..... 2 hvězdy dávám za herečky a nějaké detaily co se mi líbily...Jinak nic moc
Upírske denníky (2009) (seriál)
Miluju tenhle seriál! Když jsem ho nesledovala tak jsem si z něho dělala srandu,ale už jsem viděla všechny série 2x a sjedu to i po třetí :D. Nemůžu se dočkat 5.série :)
Múzeum voskových figurín (2005)
Tohle je můj nejoblíbenější horor.Je strašidelný,ale není nejděsivější.Není tam zrovna nejvíc krve,ale ten příběh!Ten vymyslel génius! Zhlédla bych to klidně znovu (ale to už by nebylo ono). Doporučuji hlavně těm,kteří mají rádi i mysteriozní filmy :)