Obľúbené seriály (8)
Červený trpaslík (1988)
Bezpochyby nejlepší seriál vůbec.Vždycky sem měla ráda Listera, ale teď když ba to koukám znovu (a znovu a znovu) tak musím říct, že Lister by byl slabej odvar nebejt hnidopicha Rimmera (s jedním "r" nazačátku a druhým nakoci a dvě "m" uprostřed). Těšme se na film
Black Books (2000)
Sex v meste (1998)
zajímavý, holky dávaj ***** a kluci tak ** až *** :o)
Dr. House (2004)
Pohotovosť (1994)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Vtipné, inteligentní... co víc si člověk může přát, když přijde ze školy unavenej jako pes.Díky Bože za takové seriály jako je tenhle, protože kdyby jich nebylo, musel by se člověk koukat na ty ostatní hrůzy (viz. Má tlustá Valentýna).Amen.