Recenzie (219)
Generation Iron (2013)
Miluju kulturistiku a sám se jí chci v budoucnu věnovat.Tento film je skvělý a velmi mne též motivuje.Krom toho jsem zde našel svého oblíbence Dennise Wolfa.
Extrémne prípady (2012) (relácia)
Velmi jsem se nasmál!
Bitka o Britániu (1969)
Nejlepší válečný film co jsem kdy viděl.
X-Men: Budúca minulosť (2014)
Měl jsem velká očekávání která se beze zbytku naplnila.Skvělý film!
Chuckyho nevěsta (1998)
Nejslabější díl.
Chuckyho potomstvo (2004)
Poměrně vtipné ale,kdyby do toho nevpasovali pár velmi vtipných hlášek tak by to za moc nestálo.
Detská hra 3 (1991)
Bohužel slabé,ale tato série je moje srdcová hororová záležitost.Proto 3*
Detská hra 2 (1990)
Poměrně důstojné pokračování prvního dílu.Několik docela napínavých a poměrně i strašidelných momentů.
Noe (2014)
Na mne to dojem neudělalo a dodívat se na ten film pro mě nebylo nijak zábavné lépe řečeno velmi nudné.Ale 1* za Russella.
Slnko, seno, jahody (1983)
Jediný film od Trošky na který se dá trochu dívat.