Posledné recenzie (182)
The Crazies (2010)
tak to byla masakr jízda, takových filmů by mělo být víc a víc.
Sky Sharks (2020)
Nevím co si o tomhle divném počinu mám pomyslet. Hudba parádní některé akce jsou parádní. Není to holt můj šálek kávy, nebo nebyla ta správná nálada
The Reef: Stalked (2022)
O proti jedničce to byla slabota. A ten konec byl divně useknutý, režisér už asi nevěděl kudy kam...