Obľúbené filmy (10)
Súmrak (2008)
Twilight Saga: Zatmenie (2010)
Twilight sága: Nov (2009)
Ospalá diera (1999)
Most do Krajiny Terabithia (2007)
Film ma veľmi ohúril. Pekné prostredie, sympatické postayv. Taktiež sa mi páči fantázia Lessie. No koniec filmu ma sklamal. Hlavná hrdinka zomrela čiže som plakala až po titulky. Ale ináč tento film vrelo odporúčam!