Obľúbené filmy (10)
Cashback (2006)
Jednoho hrozného dne jsem si na tenhle snímek vzpomněla. A po zhlédnutí už nebyl hrozný. Úžasný film.
500 dní so Summer (2009)
V Josephovi se vidím a na Zooey je krásný pohled. Co dodat! Díky bohu, že to skončilo tak, jak skončilo. Jeden z nejlepších (současných) snímku tohoto žánru.
Pelíšky (1999)
Tenhle film snad nejde nemilovat. Nezapomenutelné hlášky.
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
We are Sex Bob-Omb and we are here to make you think about death and get sad and stuff! Loser Scott, krásná Ramona, zajímavý děj a naprosto skvělý soundtrack.
Neklid (2011)
Škoda, že takové podivíny neznám osobně.
Requiem za sen (2000)
Chtěla bych vidět svůj výraz při závěrečné scéně.
Imaginárne lásky (2010)
Xavier Dolan a jeho filmy mě prostě baví. Skvělá kamera, hudba. O trochu lepší než jeho první snímek, těším se na další. + skvělá óda na cigarety. Cigarettes clearly keep me from going crazy. It keeps me alive until I die. :)
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Drogová jízda s Deppem - skvělý zážitek. (Navíc pokud jste při sledování trochu v rauši....) This is bat country!
Hodiny (2002)
Nádherný, silný snímek se skvělými hereckými výkony.
Volám sa Oliver Tate (2010)
Když já se v tom vidim..