Recenzie (144)
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Konečne som našiel tretí western o ktorom môžem povedať, že nemá ani jednu chybu a zaslúži si 100%
300: Vzostup impéria (2014)
Toto malo byť to doplnenie filmu, ktoré mi malo nahradiť všetko čo som v pôvodnom 300 nevidel...no sklamalo ma to ešte viac ako prvý film. Koho má zaujať 100 minút spomalených efektov, obohnaných bitiek a zdĺhavých monológov. 55%
Sila priateľstva (2007)
Znova tak ako pri Carreym sa pre mňa potvrdilo, že aj keď je herec výborný komediant jeho najlepšie role sú práve v tých vážnych filmoch. Toto je pre mňa jasne najlepší film od Sandlera. Myslím, že táto rola sa mu veľmi hodila a hlavne zahral ju vážne výborne. 95%
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Scenáristov to má kvalitných...tým pádom človek očakáva scenár vyšperkovaný do posledných detailov...namiesto toho dostane len priemer, ktorý má síce svoju kvalitu, ale tak isto ako pri jednotke nijak zvlášť neoslní a ešte plus ako čerešničku k tomu dostaneme hodinu romantických vecičiek, ktorých keby bolo o polovicu menej tak by som to veľmi ocenil...tuto to zachraňujú aspoň tie efekty a kvalitný záporáci...dúfam, že sa o 2 roky dočkám niečoho čo nebude stále o tom istom...slabých, slabých naozaj slabých 70 %
Podfu(c)k (2000)
Je to síce desať krát drahšie ako Lock, Stock and Two Smoking Barrels, ale rozhodne nie lepšie. Očakával som od toho rozhodne viac. Slabé slabučké 4 hviezdy. 70%
Nehanební bastardi (2009)
"On sám přitom tvrdí, že se poetika Hanebných panchartů asi nejvíc přiblížila náladě filmu, který mu udělal jméno – násilnické černočerné komedii Pulp Fiction – Historky z podsvětí." Ja tvrdím, že to má veľmi ďaleko od Pulp Fiction a, že je to určite lepšie ako Pulp Fiction. Aj keď k dokonalosti mi predsa len niečo chýba. 90%
Truman Show (1998)
Samozrejme všetci vieme aký je Carrey výborný komediant, ale to, že zároveň dokáže zahrať takto brilantne aj vážnu rolu to je neuveriteľné. Plus keď sa k tomu pridá výborne napísaný, zrežírovaný film a výborný Ed Harris tak nič iné ako dokonalý film ani nemôže vzniknúť. 100%
Neľútostný súboj (1995)
Toto je jeden z filmov, pri ktorých proste neviem vysvetliť prečo ma to nebavilo len proste viem, že ma to nebavilo. Výborný herci, výborne napísaný príbeh, tisíce ľudí to ospevujú a ja len čumím na to a hovorím sa ako je možné, že ma to nebaví...Toto nikdy nepochopím...50%
Captain America: Zimný vojak (2014)
Ďaleko Ďaleko Ďaleko Ďaleko lepšie ako prvý diel. Takto to má vyzerať!!! 100%
Moja krásna učiteľka (2011)
Tak,ale náhodou celkom v pohode film. Neni to žiadne veľké dielo,ale na nudný večer postačí dostatočne :). 75%