Recenzie (161)
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
And don't forget, SUIT UP! It's gonna be LEGEN ... wait for it ... DARY!. Po Přátelích zatím nejlepší sitcom. 5/5
Akty X: Chcem uveriť (2008)
Omlouvám se, ale co tohle má společnýho s Akta X ? Kde je to tajemno známé z dílů seriálu ? Je to, jako bychom viděli jen průměrnou kriminálku, a to obyčejnou kriminálku. Vlastně nevím moc co na filmu chválit, snad jen některé zajímavé zvraty a výkony dvou hlavních herců, překvapivě taky Xzibita jako agenta FBI. Od filmu jsem celkem dost očekával a jsem zklamán bezduchým příběhem na kterém se přes ta léta mělo zapracovat mnohem lépe. 3/5
Americký gangster (2007)
Procítěný a dramatický příběh plný zvratů, korupce, drog ... chci tím říct, že je to jeden z nejlepších filmů co jsem viděl a R. Scott nasadil laťku filmům nejen poslední doby tohoto žánru dosti vysoko. Tento skvělý filmeček se zapíše do našich pamětí navždy a hned jak se dostane do kin, nebude možné na něj jen tak jít, protože bude sklízet jen dobré recenze a pozitivní hodnocení, proto buodu kina praskat ve švech po celé ČR, ale i v zahraničí. O skvělý soundtrack se postaraz z části Jay-Z a parádní procítěnou písničku jako hlavní téma na webové stránce nazpíval Anthony Hamilton. Tento film by určitě neměl chybět v žádné filmotéce jakéhokoliv fanoušku podobného žánru a ti co mu nefandí by ho měli přinejmenším alespoň jednou vidět. DÍKY SCOTTy
Áno, šéfe! (2009) (relácia)
Asi jedinný pořad na Primě co se dá sledovat pravidelně a neztrácí svojí kvalitu. Není to sice úplně dotáhlé k dokonalosti, sem tam Zdeněk přihrává, ale i tak je zajímavé se podívat na nitro některých známých restaurací. 5/5
Avatar (2009)
Šel jsem do kina s velkým očekáváním, stačila mi jedna věc, JAMES CAMERON ! A dokonce film předčil moje očekávání ... po pár desítkách minut jsem se absolutně ponořil do dokonale vybroušeného virtuálního světa plného nových věcí. Překvapilo mě, jak kvalitní zpracování, tak scénář, režie a v neposlední řadě určitě herci, kteří zvládli svoje role skvěle. O Avatarovi se dá mluvit jen jako o dalším megafilmu, ale taky jako o filmu, který opět bude měnit filmové dějiny. Ještě nikdy se nikdo nepustil do takhle náročného a drahého projektu z kterého by vyšlo něco takhle brilatního, tohle se jednoduše POVEDLO. Na stupnici od 1 do 10 bych ale musel dát 9 bodů. Proč ? Hodně mě zklamala hudba, která nejenže jakoby vykrádala a stále mi připomínala cizí soundtracky, ale ani nebyla zrovna moc sladěná s dějem v určitých momentech. Kdo neviděl, udělal chybu!! 5/5
Barack Obama: Koncert 2009 (2009) (koncert)
Pěkně realizovaný ceremoniál se spoustou proslovů slavných hvězd a pěveckých show. Myslím, že je to dobrá pocta pro nového a zatím ve 21. století dle mého uvážení nejlepšího prezidenta USA, který si to jako jedinný opravdu zaslouží. 4/5
Big Lebowski (1998)
Co dodat, na tohle nikdy nikdo nezapomene ! FENOMENÁLNÍ, JEDINEČNÉ, ÚCHVATNÉ.
Black Books (2000) (seriál)
Suchý černý humor v parádním anglickém seriálu bez příběhu :) parádní
Bláznivý tábor (2007)
Takova prumerna komedie, nebyt Googdinga tak se na to ani nepodivam, zachranuje tam opravdu mizerny scenar. Pokud vas bavil film Blazniva skolka, tak nebudete s timto mit problem jiz diky zajimavemu reziserovi Fredu Savagovi.
Bodygard proti svojej vôli (2008)
U filmu jsem se krásnou hodinu a půl příjemně NUDIL ! Absolutně bez děje, herecké výkony pokulhávají a režisér by se měl zamyslet nad tím, jestli má ve své ponuré tvorbě vůbec pokračovat. Za zmínku stojí možná tak P. Stormare, který se snažil film, ač beznadějně, nějak zachránit. 1/5