Obľúbené seriály (10)
Black Books (2000)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Teória veľkého tresku (2007)
Sherlock (2010)
Dr. House (2004)
Pán času (2005)
Hodinka (2011)
Ďalšia skvelá záležitosť od BBC, aj keď téma investigatívnych reportérov ide väčšinou mimo mňa. Retro, ktoré mi pripomínalo starých rodičov; zákulisie tvorby spravodajstva v BBC v 50-tych rokoch; postupné odhaľovanie činnosti britských spravodajských služieb a to celé podkreslené jazzovou hudbou. Herecky opäť raz mimoriadne dobrý Ben Whishaw - v dramatických aj vtipných scénach - , sa napriek štylizácii celého seriálu nemení na karikatúru. Trocha viac humoru na odľahčenie by mi však nevadilo. (vtipnosť tu prináša len hlavná postava Freddieho; čiastočne tiež Isaac). A potešil aj Andrew Scott ako cameo.---2. seria: úplne iná, ale stále rovnako dobrá. Tentokrát možno ešte viac cítiť atmosféru televízneho štúdia pod vedením Petra Capaldiho. Každý obraz vás prenesie o 50 rokov dozadu a posledné dve epizódy sú vyvrcholením, ktoré sa ani na chvíľu nezastaví.
Kancl (2001)
Ako tu už bolo viackrát spomínané - napriek tomu, že ide o sitcom, neustále z neho máte v podvedomí mrazivý pocit a krutá realita na vás doľahne viac, ako po ktorejkoľvej dráme. A práve to robí pre mňa The Office takým originálnym počinom.
Ajťáci (2006)
Kravaťáci (2011)
Škoda tej predvídateľnosti - keď ide o the best closer in NY, tak by vám nemali veci dochádzať skôr ako jemu. Ale inak ma Harvey Specter (Gabriel Macht) úplne dostal - nielen tým svojim suit, ale aj svojou kolekciou LP platni a citáciami z filmov. Snáď si tvorcovia dokážu udržať úroveň, pretože rozohrané to majú Suits dobre. + celkom fajn soundtrack (úvodné Greenback Boogie; Charles Bradley; Perfume Genius; a The Cinematic Orchestra, ktorý v poslednom čase počujem úplne všade.) I`m sorry I don`t have a photographic memory, but my brain is too busy being awesome.