Recenzie (5)
Demolátor (1993)
Pro mne jednoznačně kultovní film. Stallona moc nemusim ale do tohoto filmu se hodil skvěle. Snímek je nabitý vtipem a akcí určitě žádná nuda. Záporák v podání Snipese neměl sebemenší chybu.Tak snad jen .... Buďte dobří :) 5*
Zelený sršeň (2011)
Vtipná akční komedie kde se člověk baví od začátku až do konce.Tuna nábojů, plno vychytávek a "hloupej" hlavní hrdina to všechno skvěle funguje! Bavil jsem se skvěle
Som číslo štyri (2011)
Kluk co má schopnosti ale neumí je používat a postupem času se je naučí ovládat tak že zastaví rozjetý auto atd.... to už jsme tu měli nejmíň 100x. Jediný plus je nádherná Teresa Palmer ;). Jako oddychovka navečer to je ale fajn. 3*
Transformers: Pomsta porazených (2009)
Od prvního traileru jsem se nemohl dočkat pokračování. Hned jak přišlo běžel jsem do kina a můžu říct že jsem se bavil od začátku až do konce. Celý 2 hodiny jsem hltal příběh jenž nam Bay naservírovar. Skvělý efekty,dobrý děj a plno transformujících se robotů (od kuchyňskýho mixéru až po 20ti tunovej bagr).Tenhle tip filmů já můžu a není problém si ho pustit víckrát baví prostě pořád. 4*
Loď duchov (2002)
Poměrně zajímavé obsazení,ale nezajímavý film. Vše dopředu předvídatelné. Pár zajímavostí by se našlo např. utržené železné lano a stovka kousků těl na zemi. Jenže to je možná tak všechno.