Obľúbené filmy (5)
Vec (1982)
Horor s velkým "H", poutavý děj se skvělou atmosférou, výborný Kurt Russell, výborné zpracování, výborné masky, strach a nejistota doprovází od začátku až do konce filmu, kde nikdo neví kdo je kdo, otevřený konec je jasnou a nejlepší volbou, žádné zbytečné prodlužování, hororový nadšenec dostane co chce.
Patrola (2012)
Film je jednoduše boží, má všecko: akci, napětí, dramu, zábavu, jednoduchost, pestrost, rychlost, herectví = parádní "um", hlavně pan Peňa. Kašlu Vám na neutrálnost komentářů a nestranné cítění, tohle mě uchvátilo. Pro Ty co film nepochopili a nepřišli filmovému snímku na notu, tak ani nepřijdou, raději si protřete oči voskem a běžte spát se zapnutou televizí, kde momentálně vaří pan Babica či nadává Zdeněk v noční repríze.
Pozemšťan (2007)
Brilantní filmové dílko, je tu jistá podobnost se světem podle Prota, ale svůj půvab stejně jako Prot má. Neznámí herci, vyjma pana Richarda Riehleo, režisér zapomenutý a scénárista mi něco málo říká, ano lze ho spojit se seriálem Star Trek. Každopádně i takoví lidé dokáži sepsat, sehrát a "zrežírovat" zajímavý, neokoukaný, jednoduchý děj se strhujícím výsledkem.
Návrat do budúcnosti (1985)
V dětsví se mi film neskutečně líbil, inu přetrvává to ve mě do dnes a myslím, že mnoho let dále i bude.
Niet čo stratiť (1997)
Zhlédnutím této báječné komedie, nic neztratíte ba Vás velmi potěší, už jen ti dva jsou paka (myšleno v dobrém smyslu) sama o sobě, malý a velký, dějově rychlý spád a k filmu super "soundtrack".