Recenzie (202)
Pred úsvitom (1995)
Film o ničem... bla bla bla bla... jedna hvězda za to, že je to ve Vídni.
Favoritka (2018)
První polovina ještě šla, ale pak strašná píč*vina. Ztráta času.
Podoba vody (2017)
Strašná sračka
MEG: Hrozba z hlbín (2018)
Děs běs
Zúfalé ženy robia zúfalé veci (2018)
Nejvtipnější jsou až titulky, kde jsou pouštěny nepovedené záběry, Jinak ztráta času.
Všetky prachy sveta (2017)
Zajímavé téma, ale děsně pomalý film.
8 lekcií lásky (2012) (TV film)
Předvídatelný děj od prvních minut, ale nějak mě to chytlo a líbilo se mi to. Pěkné holky :)
Rambo II (1985)
Chyba ve filmu: když se Rambovi v úvodním výsadku zasekne popruh ve dveřích, pomocník v letadle se ho snaží prsty uvolnit. V čase 17:00 je ale jasně vidět, že má na pravém rameni nůž, kterým mohl Rambův popruh odříznout.
Power Rangers: Strážcovia vesmíru (2017)
Hodně slabé a dost předvídatelný děj. Vtipy suché, obsazení nevýrazné... Jediný důvod, proč jsem to dokoukal, je ten, že mám rád tento typ filmů o superhrdinech.
Šogun (1980) (seriál)
Četl jsem to jako knihu, seriál je také skvělý. Výborné postavy, kostýmy. Je zde vidět politika a jak se žilo ve středověkém Japonsku. Malinko mi tam ale chybí "živější děj", za to hvězda dolů (nicméně se to dobře drží předlohy).