Recenzie (339)
Adamove jablká (2005)
Tenhle film nejde moc popisovat, ten se musí vidět :-) Je to směs komedie, psycha, dramatu a trochu tajemna. A zřejmě právě tenhle originální mix na mě udělal dojem za 5*.
Ako byť single (2016)
V současnosti je pro mě Rebel Wilson zřejmě nejzábavnější herečka. Díky čemuž jsem mohl dát 3* i téhle hodně nenáročný komedii. Její hlášky, scénky, ksichty ... to je na tom filmu to nejlepší :-)
Ako si vycvičiť draka (2010)
Už dávno neplatí, že pohádky jsou jen pro děti. Novodobé "animáky" jsou plné akce, vtipu, ale i dojemných scén, o které není ani zde nouze :-) A ještě lepší je, když z filmu plyne i ponaučení - zasednout a koukat :-)
Áno, šéfe! (2009) (relácia)
Když si Zdeněk Pohlreich odpustí sprostá slova a povýšené chování, je to zajímavý pořad :-)
Antebellum (2020)
Kdyby to tak bylo jinak uchopeny ...
...a rána sú tu tiché (1972)
O tomhle filmu slysim uz leta. Spise jako o takovem tom filmu, co se "musel" povinne sledovat ... ale pustil jsem si ho pred tim, nez se podivam na zpracovani zpracovani z roku 2015. A vysledek? Ze zacatku jsem si myslel, ze to vubec neni valecnej film ... spis jen fajn romanticka vec. Ale v pulce prvniho dilu a dal se to rozjelo. Zadny klise o sovetskym svazu. Ale cista starost starsiny o svereny vojakyne ... statecnost ... hrdost ... povinnost ku vlasti ... a u zaveru jsem zamacknul slzu. Musim to doporucit. Za ty 3 hodiny to vazne stalo!
Argo: Nebezpečný útek (2012)
I když se většinou na režisérské počiny herců dívám se skepsí, tentokrát musím opět uznat, že jsem se zmýlil - tak jako v několika málo dalších případech. Bena je nutno pochválit. Napínavý příběh na pravdivém základu, kde si výjimečně USA nepřivlastňuje celou slávu a zásluhy, který dokáže zajímavou formou přiblížit úsek dějin v současnosti asi nejsledovanější části světa.
Avatar (2009)
Ani jsem si nezpozoroval, že uběhly téměř 3 hodiny :-) Nemá smysl popisovat, to se musí vidět! Můj oblíbený boj slabších proti silnějšímu, povstání, spojení vojsk, zapojení nečekaných posil ... Nejde jinak než za ***** :-)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Spousta hrdinů a spousta akce :-) Nebylo to tak unylé jako Liga výjimečných, bylo to opravdu akční a zároveň vtipné. Ovšem mě to nejvíce postavilo na nohy při útoku nepřátelské armády z vesmíru! Od té chvíle jsem už měl konečně husinu :-)
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Sice mám pocit, jako bych umlácenej množstvím bitek a akce obecně, ale ... o tom to asi je :-D A evoluce, UI apod. ... to na mě prostě působí :-) I ten rádoby humor.