Recenzie (5)
Ja, robot (2004)
Nabudený skvelou zbierkou poviedok I. Asimova som sa po rokoch vrátil k tomuto filmu. Vyslovene zlé to určite nie je, film preberá veľa myšlienok z pôvodných poviedok, doťahuje ich ale do preexponovaného akčného rozmeru, ktorý mi nesadol.
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Po druhej sérii prehodnocujem zo 4 na 5*. Sheldon rulez :)
Hriešne noci (1997)
"I`m a star, I`m a star, I`m a big bright shining star..."
Zoznámte sa, Joe Black (1998)
Rozjazd parádny, dlhá romantická scéna po odchode z kaviarne, ukončená stretom s kapotou auta ma jednoducho dostala :) Na konci som ale ukrutne trpel, najmä nekonečnými pohľadmi Claire Forlani, ktoré mi ktovie prečo strašne liezli na nervy a posledná hodinka bola na cukrovku..
Farinelli (1994)
Súhlas s DaViD´82. Pri porovnaní s majstrovským Amadeom možno Farinelli trpí nedostatkom "nezabudnuteľných scén", plne to však dobieha sugestívnym príbehom. Hudba v obidvoch je geniálna a celé to tvorí zaslúžených 5*.