Recenzie (1 349)
2048: Není úniku (2017)
Ačkoliv je nejpodobnější starému Blade Runnerovi, asi nejslabší ze tří krátkých filmů. Ale i tak potěší a navnadí. 75%
Blade Runner: Black Out 2022 (2017)
Ačkoliv nejdelší za tří předfilmů, zdál se mi nejkratší. Animovaná verze vůbec nevadí. 82%
Blade Runner 2049 - 2036: Nexus Dawn (2017)
Parádní kraťas. Temný, špinavý, navnadí. 85%
Nočný bežec (2015)
Až na jeho syna, kterej byl dost hloupej, to byla pěkná gangsterka. Nevidím důvod dát míň, než 81%,protože to šlapalo skvěle. Harrisovi a Neesonem jsem jejich vztah věřil.
Kvarteto (2017)
"Druhý díl Šeptej". Podivné existence řeší své podivné problémy. Tohle mě nijak zvlášť nezasáhlo i když mám Plesla a Polákovou rád.. 50%
Ready Player One: Hra sa začína (2018)
No tak zdejších aktuálních 82% je vcelku reálných. Digitální akční vyplachovačka s úctyhodnou stopáží. Po nějakém čase se klidně podívám znovu, po pár týdnech k tomu chuť nemám. 82%
Bábušky z Černobylu (2015)
Ukázka toho, že důležitější je být spokojenej, než se někde trápit a stýskat si. Hlava, to je mocná čarodějka. 75%
Veľký (1988)
Po letech jsem si ho opět dal, dokonce v SE verzi a pořád skvělý! My co bychom to raději na opačnou stranu, ze stáří do mládí tiše závidíme. 95%
Atomic Blonde (2017)
Tak některé souboje jsou dost brutální a povedené. To je ale z kladů víceméně vše. Za srdce mě to nechytlo, takže lepší průměr. 59%
Červený kapitán (2016)
Očekávání bohužel předčila výsledek. Zmatené, rádoby akční a ve výsledku zklamání. Tohle se prostě zdaleka nepovedlo tak, jak jsem doufal. 55%