Recenzie (460)
Kráľovná Alžbeta: Zlatý vek (2007)
Historické zpracování naprosto stupidně udělané. Postavy nehrají, jen chodí a kvákají., jediné co jede je asi kamera. Když už jsem byl celý napjatý na finální boj mezi Angličany a Španěly, tak jsem byl neuvěřitelně zklamán, jak to bylo katastroficky zpracováno. Opora o herecké obsazení také velmi zklamala, hlavně Clive Owen.
Pianista (2002)
Zde nelze skoro nic vytknout. Hrůzy 2.světové války byli dobře ztvárněné, trochu se film odpoutával od hlavního děje a pianista v podstatě hrál na klavír asi 5x, jinak víc nic. Opravdu dobrý film, ale rozhodně to mohlo být lepší.
Adaptácia (2002)
Geniální film. Dívat se na Cageovi grimasy je prostě paráda a to ještě ve dvojím podání. Stará dobrá jeho léta. Hlavně obdivuji dějovou linii, která je vlastně ve stylu, že scénář na tento film se píše v tomto filmu. Geniální zápletka! :)
Faunov labyrint (2006)
Jednoznačný mix několika filmů splácaných do sebe. Je tam trochu fantasy, trochu pohádky, trochu temna, trochu dramatu a trochu válečného žánru. Prostě mix, který z toho dělá opravdu parádní a nevšední kousek. Takový pojídač dětí, no to teda bylo něco.
Rumový denník (2011)
Zajímavá myšlenka, ale poměrně slabé provedení. Rozhodně to nebude jeden z Deppových povedených kousků, ale síla filmu v tom byla. :)
Flynn Carsen: Kliatba Judášovho kalicha (2008) (TV film)
Seskupení toho nejhoršího, co Flynna mohlo potkat. Jedna hvězdička za krásnou Stanu Katic, jinak nic. Zakončení série prostě ubohé, je dobře že už Flynn skončil.
Flynn Carsen 2: Návrat do baní kráľa Šalamúna (2006) (TV film)
Více nadpozemna, to mi zde nejvíce vadí na celém Flynnovi. Zase, není to zase tak špatné, ale několik fantas-magórijí zde hodně škodí celkové kvalitě. Zlatej Indy.
Flynn Carsen: Honba za kopijou osudu (2004) (TV film)
Připomíná mi to hodně špatnou Laru Croft, která nedokázala naplnit svůj potenciál, tak jako samotný Flynn. Lze jednoduše poznat, že si celou tu dobu hraje na hloupější verzi Indiana Jonese, ale vůbec se mu nedaří ho alespoň napodobit. Je to jednoduchý propadák, na který se sice dá dívat, ale ničím nezaujme,
Ip Man 2: Majstrovo víťazstvo (2010)
Rozhodně zajímavější než předchozí díl. Kombinace kung-fu a boxu byla naprosto geniální, že lepší finsh jsem snad nezažil. Už se to jenom netočí kolem Ipovi rodiny, ale hlavně jde o čest čínského bojového umění. Boje na stole byli parádní a konec jakbysmed, vždyť takovou nenávist vůči Britům jsem snad ještě nikdy neměl!
Hugo a jeho veľký objav (2011)
Filmy jako tyto (dětský hrdina ve fantasy světě a není to animák) umí dělat jenom Tim Burton, bohužel jsem ještě nikoho jiného ještě nenašel. Butterfield je sice zdatný chlapec, ale slávy moc nesklidí a Moretz mi ze začátku připomínala malého chlapce. Jediné, co bylo pro mě tak poutavé byla asi první půlhodina, kde to opravdu vypadalo, že Hugo něco pořádně obrovsky tajného objeví, ale bohužel nic nečekaného a fantasy neobjevil. Konec bez ducha a pointy.