Recenzie (220)
Spider-Man 3 (2007)
Dva předchozí díly byly vkusné a téměř "patos free", třetí díl už bohužel úroveň neudržel. Vaří se tu z vody, působí to splácaně, občas nelogicky a poprvé ve Spidermanově sérii i pateticky uslintaně. Takže prosím, příště lépe!
Příušnice (1998) (študentský film)
Ludvííííííík!!! :)
Hostel (2003) (študentský film)
Maxim na Famu festu 2003 za hranou režii. Nechápu
Sedem statočných (1960)
5 hvězd. Jak taky jinak, že?
Restart (2005)
VVP. Vizuální, vykonstruované, prázdné...
Prince: Koncert "Sign 'o' the Times" (1987) (koncert)
Koncert koncipovaný jako hudební film, což trochu nefunguje... Nicméně koncert a to co na něm Prince a kapela předvádějí je GENIÁLNÍ!!!
The Rave un2 the Year 2000 (2000) (koncert)
Solidní koncert, skvělá muzika. Přesto Prince umí lépe!
Graffiti Bridge (1990)
Film přiblblý, muzika geniální. Takže radši si jen kupte cédéčko. :)
Keď si Chuck bral Larryho (2007)
I ve své kategorii - tisíckrátomletá nenáročná komedie - jen průměrné...
Pusinky (2007)
Všechny tři holky hrajou výborně. Natočeno suverénně: režie, kamera, střih - paráda. Tak sakra proč mi je ten film celkově tak nějak jedno? Každopádně lepší 3hvězdičky...