Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Valerie a týden divů (1970)
Na samotě u lesa (1976)
Nuda v Brně (2003)
Musíme si pomáhať (2000)
Amélia z Montmartru (2001)
Ako si vycvičiť draka (2010)
Vtedy na Západe (1968)
Magnólia (1999)
Hugo a jeho veľký objav (2011)
Jsem poměrně rezervovaný člověk, takže když ze mě film dostane emoce, za které se později stydím, nemůžu ho hodnotit jinak než absolutně. Co na tom, že jde o dva filmy v jednom. Co na tom, že ho stoprocentně ocení jen dospělí s duší dítěte a láskou k filmu? Já k nim patřím, a proto jsem si ho stoprocentně užil.