Obľúbené filmy (8)
Počiatok (2010)
Bláznivý príbeh Robina Hooda (1993)
Tron (1982)
300 (2006)
Alica v krajine zázrakov (2010)
Labyrint (1986)
Ospalá diera (1999)
Iron Man 3 (2013)
Podle mě nejlepší díl z celé série. Děj svižně ubíhá, uvěřitelné efekty, snad žádné do očí bijící nesmysly, nezbývá než dát plný počet!