Posledné recenzie (121)
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
Velká škoda, první díl navnadil celkem zajímavou situací, nevšední krajinou a celkem pěkným mysterióznem. Bohužel pak se velice rychle pozornost od hlavní detektivní zápletky přesunula do zbytečných a unylých rodinných problémů všech možných postav a následně si až ke konci scénáristi vzpomněli, že by tam měli vymyslet nějaké to krimi finále. Tak tam něco splácali, ale bohužel, chování postav už v tu dobu nešlo ukočírovat, bylo hodně iracionální ba až otravné, dialogy se změnily ve vatu (kdyby tam nebyly, pro děj to nic nemění), velice málo sympatických postav a ke konci už mě ani nezajímalo co se vlastně stalo a proč. Plus to má celou dobu celkem zbytečně na pilu tlačicí girl power vibes - což by bylo šumák, kdyby to opět jako ve většině těchto případů nebylo na úkor kvality příběhu. JF mi přišlo se jako jediná snažila nějak ten seroš potahat, ale značku true detective si to rozhodně nezaslouží.
Bod obnovy (2023)
Takhle, za mě je to krásná 4ka v rámci hodnocení, ale tu jednu hvězdu navíc tam musím lupnout z několika důvodů - konečně nějaký závan čerstvého vzduchu v české kinematografii, klobouk dolu za ty koule se pustit do scífka, má to regulerně světovej vizuál a prosím, točme více takovýchto filmů, vyměním jeden jako je tento za 10 stupidních romantických komedií z hor! Jinak zápletka je celkem prostá, ale dobře se hodí k tomu tématu, a vzhledem k délce filmu a představení světa je to řekl bych i akorát. Sice to krapet vykrádá Altered carbon a další podobný cyberpunkoviny, ale když se od toho jeden odprostí, tak si to určitě užije a minimálně na jedno podívání je to pecka. Už dlouho jsem nebyl nadšenej z hlédnutí české tvorby, naposledy snad Pustina.
90 dní do svatby (2014) (relácia)
Na Rande se Slávkem Bourou to stále nemá, ale bizár je to solidní, především Ed s Rose je učebnicovej matroš. Na zasmátí super, pokud to chce někdo brát vážně, tak samozřejmě odpad.