Recenzie (14 172)
The Wonder Ring (1955)
Pohledy na město, záběry z vlaku na most a hlavně město...Jinak nic.
Gnir Rednow (1955)
Pohledy na město, záběry z vlaku, vše v pohybu, k tomu klavírní doprovod...Jinak nic.
Centuries of June (1955)
Záběry starého dřevěného domu-sídla v listí stromů, dívenka, pak chlapec se psem....Nic víc.
Nymphlight (1957)
Záběry utíkající mladé ženy s deštníkem, na pozadí město, koruny stromů, dívka ve městě, holubi, k tomu varhanní hudba....Jinak nic.
V noci s pochodní a oštěpem (1942)
Záběr na vysokou pec a tavení promítaný hlavou dolů, záběr na indiány, dění promítáno z negativu střídané titulky promítanými obráceně.... Jen taková hříčka, nechápu, co by to mělo mít společného s hlubokomyslným Holanem.
Angel (1957)
Socha anděla z různých stran a pod ní vlnicí se jezírko. Nic víc.
Dan Oniroku kurokami nawa fujin (1982)
Opilecký manžel, gambler se dostal so potíží s jakuzou. Neschopen zaplatit, dá jim vplen svou ženu.(max.50%)
Knoflíkáři (1997)
Jeden z nejlepších porevolučních filmů s odstupem trochu utrpěl, hlavně jeho tempo a trochu překvapivost. Ale i tak jsou některé povídky neodolatelné. (Zhlédnuto znova po mnoha letech).
Jutro premiera (1962)
Holoubek (štíhlý, nápadné jsou jen jeho uši, s hůlčičkou a pečlivě oblečen) volně a přitom nervózně přichází do divadla připravujícího premiéru jeho hry "Třetí zvonění", nahlíží na zkoušky hry a zmatky v divadle. Druhý den je na premiéře, dopadla slušně, protože hrdinku zahrála nápověda, když se herečky rozhádaly. Další den v divadle si ho nikdo z přecházejících nevšímá, jen dramaturg. Zklamaně odchází,..Jemná satira na divadelní prostředí.(50%)
Życie raz jeszcze (1964)
Tři idealisté - komunistický sekretář, někdejší pilot RAFu a politická aktivistka musí čelit obviněním poválečného stalinismu roky předtím, než byli rehabilitování,,,Chmurný film.(50%)