Recenzie (310)
Patriot (2000)
Kostýmy, výprava dost dobrý, ale zbytek je skoro kýč....
Spartakus (2004) (TV film)
Velmi nelíbivé až nasladko ochucené.....
Vikingové (1958)
V době velkovýpravných filmů asi ani nebylo možno obsadit někoho jiného než byl Kirk.D., ale jeho přehrávání je i na tu dobu okaté.JInak to nebylo až tak nekoukatelné
Život je boj (2009)
megální slabota, hrozné herectví a vše bez nápadu.Hrůza.
Mladé pušky (1988)
Kdysi pecka film, dnes nekoukatelný kýč....Čas tento snímek prověřil nekompromisně.
Monštrum (2003)
Hodně silný a časově trvalý příběh.vynikající námět i zpracování.
Machete (2010)
Ačkoliv jsem fanoušekk Rodrigueze tak tohle mělo zcela jasně zůstat v šuplíku... Nudné, táhlé a zde se ukazála, že Trejo je prachbídný herec. Ale 3 hvězdy to hodilo.....
Slečna zamilovaná (2009)
nevím, nevím, nevím.... až moc afektu pro takovou křehotinku,ale asi to byl záměr.Nedokoukal jse to nikdy a zkoušel jsem to třikrát....
Karate Kid (2010)
Je velmi lehké a snadné soudit tento film prizmatem odborníka...... Leč pravdou je, že atletické a sportovní výkony ve filmu jsou skvělé a ještě jednu skvělé.Jackie asi v v zatím v nejlepší roli a pro cílovou skupinu myslím velmi moderně podaný materiál.
Nutné k přežití (2006) (relácia)
Nechal jsem na sebe zapůsobit celý cyklus a něco je fakt síla. Je to vynikající počin od produkce a celého štábu.Rozpočet nebude asi nijak obrovský a tématika zjevně nevyčerpatelná.V každém díle něco nového a i v našich zeměpisných šířkách použitelného. Složením jídelníčku to strčí hravě dp kapsy Polreicha, Babicu i Ridiho dohromady. Normálně nekřičím ale nyní musím.Plytce jako občasně ohromený divák SUPEEEEER