Recenzie (6)
James Bond: Spectre (2015)
Od pulky slabsi.
Svetová vojna Z (2013)
Příjemná kompilace 28 dní poté a Nákazy. Hromadné scény se zombíky, kteří se chovají jako mravenci jakkoli z reálného hlediska pochybné, byly opravdu napínavé. Nejvíc jsem se bavil v části, která se odehrávala v Izraeli. Pro mě to byl černý humor par excellance. Těším se, až se na dovolené začtu do knižní předlohy. Dobře utracené peníze.
Neporaziteľný Barbar Conan (2011)
Ne, nic mě nenapadá. Absolutní průměr.
Invázia trifidov (2009) (TV film)
Za przění klasiky.
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Při zpětném pohledu se mi starší filmy této série zdají dětinské. Tento díl považuji za dospělý v rámci možností žánru formou i hereckými výkony - uvěřitelné postavy. Měl jsem chvílemi pocit, že sleduji nějaký (proti)válečný film typu Umírání za dlouhého dne. Radcliffe je nejslabším z trojice. Enšpígl to vystihl. Jsem zvědav na druhou polovinu.
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
Pro mě nejslabší díl série. Spíš série skečů s velice proměnlivou kvalitou než film.