Obľúbené herečky (6)
Billie Piper
Najlepšie filmy:
Evita (1996)
Mnoho povyku pro nic (2005) (TV film)
Záhady Sally Lockhartové - Stín na severu (2007) (TV film)
Claire Danes
Najlepšie filmy:
Temple Grandinová (2010) (TV film)
Hviezdny prach (2007)
Čarodejník (1997)
Jennifer Carpenter
Najlepšie filmy:
Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge (2020)
Blok 99 (2017)
V moci diabla (2005)
Naprosto úžasná herečka, kterou jsem si neskutečně oblíbila. Sice ze začátku jsem jí moc nemusela, ale když jsem uviděla v Blue Valentine s Ryanem Goslingem, tak jsem na ni naprosto změnila názor. Jakoukoliv roli umí ztvárnit naprosto úžasně !! V My Week With Marilyn, byla naprosto dokonalá, podle mého názoru měla za tuto roli dostat Oskara !!
Islu jsem si naprosto zamilovala V báječném světě shopaholiků. Ten film je podle mě naprosto úžasný a Isla je v něm naprosto dokonalá !! Však další filmy ve kterých hrála moc nemusím, třeba jako Amorův úlet, nebo Úrčitě, možná. Ale i když tyto filmy nepatří k mým oblíbeným, tak svůj na Islu jsem nezměnila, stále si myslím, že je naprosto úžasná, milují jí. Je naprosto rozkošná !! Myslím, že jednou příde role, ve které bude tak úžasná jako v BSSH :-)
Oblíbená herečka mých dětských let. Milovala jse ji v Protivných sprostých holkách. A to mi také zůstalo, stelé podle mého potří k nejlepším a nejtalentovanějším herečkám dnešní doby. V Temném letu byla naprosto skvělá, ten film patří mezi mé nejoblíbenější. Není film, jaký bych s ní nemilovala, jen Půlnoc v paříži nepatří k mým oblíbeným, ale Navždy spolu, Zápisník jedné lásky nebo hezské vstávání ?? Úžasné filmy !!