Recenzie (207)
Čierny panter (2018)
To jsou čmoudi určitě v sedmém nebi z tohohle filmu. Znaky na plaštích nějak moc připomínají runové písmo až je to divné. Je to taková směs všeho, ani hlava, ani pata.
Úsmevy smutných mužov (2018)
neskutečný výkon herců
Tomb Raider (2018)
tento počin neměl s Larou Craft nic společného. Ať už co se týče hry anebo prvního zpracování. Jediný 'Larovsky' kousek byl skok daleký.
Za volantem nepřítel (1974)
Větší propagaci komunismu jsem snad ještě neviděl. Film jako takový není zas tak hrozně natočen ale ten výjev jak je bolševik chudáček a vlastně je to on kdo je utlsčován je až směšný.
Tridsať prípadov majora Zemana - Beštia – 1948 (1975) (epizóda)
nějak to postrádá logiku. stella je ta která vede bežence přes hranice a zároveň je ta samá osoba, která objeví požár z nádraží.
Divoká svině (1989)
nemůžu si pomoct ale za čtyři....jinak výborná doprovodná hudba
Múmia (2017)
Tak moc vše přehnané a žádný pořádný herecký výkon.
Experiment Belko (2016)
Že vždycky se trefí do těch záporných postav. Takové ksichty ani jinde použít nemohly. Moc velký nápad to nemělo. Prostě jen pobijení bez jakékoliv myšlenky.
Operácia Anthropoid (2016)
Suprovní film, celou dobu jsem se těšil na jednu jedinou větu: JSME ČEŠI, NIKDY SE NEVZDÁME.
Deadpool (2016)
Tak tohle rozhodně ne. Skákající děj, vypravěč u stopnuté akce a dialog nestál za nic.