Recenzie (178)
Hnev Titanov (2012)
Pro mě osobně lepší díl než ten předchozí. Nemuseli se držet předlohy tak to nebylo tak strojené. Docela to šlape, akce slušná. Jen se usadit a nechat se strhnout filmem. Pro mě velmi příjemné překvapení a proto možná i to nadnesené hodnocení :)
Underworld: Prebudenie (2012)
Nedá se tomu upřít tempo a spád a taky dostatek akčních scén. Velkým problémem je ovšem stopáž, sotva jsem se v kině usadil, film končil :). Navíc mě mrzí, že se zde prakticky neobjeví Scot Speedman. Ale jsem fanda serie, tak alespon silné 2*.
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Všechny "monstra" vykradeny z jedničky, navíc ne zrovna vhodně zasazené do děje. Slabý odvar předchozího dílu bez tempa, děsivých momentů a jakýchkoliv hereckých výkonů. Místy až popírání děje prvního dílu. 1 hvězda za to, že Sean Bean zase jednou ve filmu neumřel :o) BTW Viděno v kině, nejhůře utracené peníze za film :)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Co dodat. Mám rád všechny hrdiny ve filmu, pěkně jim to šlape, relativně vyvážený čas pro všechny. Pátá hvězda za scénu Hulka a Lokiho :)
Armageddon (1998)
Klasika katastrofických filmů. Vyhrajem Grace! Plus samozřejmě krásný soundtrack.
Anjeli a démoni (2009)
Nečetl jsem knihu, ale tím horší je výsledný dojem z filmu. Pomalé tempo, tváří se přehnaně tajemně a přitom rozuzlení je tak jednoduché. 2 * zejména za Toma Hankse :)
Psych, s. r. o. (2006) (seriál)
Není to sice úplný seriálový skvost, ale prostě mě to baví :) Hlavní dvojice šlape, Maggie Lawson je krásná, drží úroveň.
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
Tuctové vraždění upírů bez dostatku vraždění. * za těch pár krvavých scén :)