Recenzie (113)
Koyaanisqatsi (1982)
Fascinující a strhující audiovizuální symfonie. Nevěřil jsem, že to shlédnu napoprvé a v kuse... Shlédnul ...a nebýt půlnoc dal jsem to podruhé.
Červená volavka (2018)
Jak jsem zabil předlohu.
Stratené mesto (2022)
Hvězdicově obsazené, ale slabé, slabé, slabé. Přitom námět na komedii slušný, takový nic no.
Matrix Resurrections (2021)
Jak pohřbít legendu. Moc jsem se těšil ale přišlo velké zklamání. Pro mě je tenhle ten film stračka...
Pasažieri (2016)
Spíš romantika ne sci-fi s trošku předvídatelným závěrem
V sieti 18+ (2020)
Vynikající a potřebný počin, ale jinak hnus hnus ještě jednou hnus.
Zaklínač (2019) (seriál)
Řada 1 Určitě nadstandardně dobré zpracování knižní předlohy. game a zpátky když se v něm člověk napoprvé těžko orientuje protože není chronologicky seřazen. Řada 2 Hmmm tak zase nic ....
Denník zabijaka (2007)
Tenhle film jsem si vybral náhodou opustil jsem si ho jednou večer. Bavil jsem se mnohem víc než jsem čekal.
Čierna kniha (2006)
Jako nápad dobrý, ale nějak jsem to tomu filmu nevěřil...
Volanie divočiny (2020)
Tak bohužel, vydržel jsem 10 minut a vypnul. Nemám chuť se dívat na podružnou animaci. Tomu filmu nevěřím barvy, kameru nic, možná kdyby to byl animák...